TERIMA KASIH sebab sudi jalan kAt bElOg ak y sElebet nyh . kui3 .. ringan-2 kan tangan tEkan buttOn foLLOw yea .. tanak sudah ! diam situ ..

THE LAST !

Hey !
baru harini aku nak share pasal Jamuan Akhir Tahun 2011 .
lepas ni aku dgn kawan-2 lain dah tak dapat dah nak duduk lepak macam ni ramei-2 bOrak y mEngarOt-2 n macam-2 lah . Aku mesti Rindu kOrang dOe .
hmm .  malas na stOry panjang-2 nanti aku sedeh . HAHA .
 jum tengOk :



see : kAjam & tEcer Aniza & aku :'}
kEtua kELas 5ir , Guru keLas 5ir , pEnOLOng ketua keLas 5ir ..
heeha ! tengOk gamba tu . cyEz aku sayang dieOwg . hee ~ kenangan meyh gamba ni . pasni takde dah penOLOng-2 ketua kelas aku pasni . hihi :')


tECer aniza & Ojai & apis :']
budak 2 Owg ni memang banyak mulut dalam kelas . hihi . 
ade jek bende y dieOwg nak membebel . sehari tak cakap memang tak sah :']
selalu buad tecer hangen . haha . tpi hakikatnyer kOrang sayang tecer kan ?

din , tEcer aniza , apis , eQa , cEkpah :']
amek kEsempatan ajak tEcer begamba mase ni . dah macam artis dah  . 
lepas sorang-2 nak bergambar . almaklumlah ,lepas ni dah takde kat sekoLah tu . 

din , tEcer aniza , cEkpah , apis , eika met , ayu , nuruL , eQa :']
tengOk ! ade lagi . hihi . sayang tecer katekan .
nampak tecer pegang tangan tite lah . heee ~ ILY TEACHER ANIZA <3

tEcer Aniza & cikgU Sahada :'}
dieOwg cantik kan ?
* ade jek budak sebelah tu kan . hehe

apit & aidid & diLa & cEkpah & eQa
bErsama kawan-2 tersayang . heppy jEk tengOk kan ? 
tgOk aidid tak reti nak senyum . HAHA . biaselah dye tak suke tangkap gmba .
ni pun kire Oke dye lembut hati nak snap bersama . hee ~

apis & apit & nizal & cekpAh & eQa  & yan & ieka met :']
kOrang best lah . spOrting abes :'p 
dah berjaye jangan lepe aku yEa :')

apis & apit & nizal & nurul & cEkpah & daOs & eQa & yAn & Ojai & diLa & eika met :']
hihi . suke tengOk gambar ni . even backgrOund dy burOk . hihi .
* eh ! ce tengOk diLa dudok atas ape ekh ? macam tak dudok atas kerusi pOn ade ???

eQa & sApuan 
tengOk tu sidebab ni . malas ea buad keje ! dudok jek maen belOn yea .
nampak tu aku angkat barang . bErat taw . hehe 

yAn & eQa & cEkpah :']
kitOrang memang gyler lEnsa . y len semua dah nak balik . 

diLa & eQa & cEkpah & nurul & ayu & yan :']
baru haritu lah nak snap pic depan pejabat . sebelOm ni takde pOn . kenangan meyh :']

ayu & eQa & cEkpah & diLa 
pOkOk pOn jadik kan ?

diLa & nuruL & eQa & ayu & cEkpah & yan :']
SPM !! 14-11-2011 ..
GoodLuck kawan-2 :']

diLa & yan & cEkpah & eqa & ayu
pOkOk padi tu :']

semua budak 5ir 2011 n cikgu-2 .. :']
bukan semua cekgu tapinyer  :'[

semua budak 5ir & Cigku Riduan ( duang )
cEkgu PSV paling bEst :']

semua budak 5ir & tEcer Aniza & Cikgu naziha :']
guru BI ( guru kELas ) n BM :']

GOOD LUCK SPM 2011 !!
Hope kOrang dah buad y sehabis baik yea kawan-2 . 
mOge-2 rEsult kOrang bulan 3 nanti gEmpak yea :']



* banyak lagi sebenanyer gamba . tapi malas na uplOad . HEHE :']














Trimass baca story Cipott